tiistai 13. marraskuuta 2012

"#¤%

Viikonloppu meni ilman että oisin tehnyt mitään suurempia. Perjantaina kävin Halsualla hirvimetsällä, ja illalla kävin pyörähtämässä S.joella Ilonassa. Lauantain ja sunnuntain sitten etupäässä olin täällä ja pyörin/ mietin että mitä tekisin. Niin tai kävinhän mää sunnuntaina Halsualla isäntää kahtomassa.. Eilinen päivä meni ihan kohtuullisesti kun täällä siivoilin laittelin ruokaa yms. normi kotihommia.
Mutta yleisesti nyt lähipäivinä on mieli ollut taas huomattavan paljon matalammalla kuin mitä viime kuun loppupuolesta/ tän kuun alusta. No minkä takia.. No sen takia kun taas tunnen mahdolliset tekoni merkityksettömäks ja kun nyt koen taas olevansa pirun yksin.. Mun pitäis vissiin päästä paremmin tilaan jossa tekisin jotain minua koskevia päätöksiä ihan oman mieleni mukaan, enkä saisi odottaa että mulle joku sanoo että mitä mun kannattais tehdä... Itseasiassa loppukesästä/ syksystä olin paremmin siinä tilassa, mutta. Myöhemmällä oon muutamia täkäläisiä tavannut, oon ruvennut miettiin että mitä he tekevät ja alkanut miettiä omia liikkujani muitten mukaan......
Alahan Marko taas etsiä sitä ihan omaa elämää.....

  Onhan siellä Halsualla tota suota jonka tuohoamisesta oon joskus kirjoittannut. No ei oikeesti juurikaan, rajan kohdalla seison ja vain reunaa on Halsuan puolella. Kälviän, tai nykyään Kokkolan puolella itse suo on.. Mutta liki Halsuaa kumminkin.. Halsuan kunnan slogani onkin "lähellä luontoa". Lähellähä se on kun rajan ylittää on useilla paikoilla koskemattomampaa. Tai ei siis koskematonta mutta järkevämmin hoidettua..






Ei kommentteja: