maanantai 5. marraskuuta 2012

####

Perjantai päivä meni arvaillessa mitä illalla tekisin.
S.joen Ilonassa ois illalla ollut paikan kaks vuotis synntärit, minne mulle + mahdolliselle avecille tuli kutsu postissa. Myös lähellä asuvalle kaverilla oli kutsu sinne, ja viikkoa aiemmin sanoinkin että voin sinne kuskiks lähteä. Toiselle kaverille sanoin että hän sinne mun matkkassa pääsee.. Noh, iltapäivä rupes oleen ja toinen kaveri kellä oli kutsu pippaloihin ilmoitti ettei sinne viitsi lähteä, mutta voisin lähteä kuskiks tääl L.järven sisäpuolella illalla. Kysyin sitten toiselta kaverita että lähtiskö hänkään mun matkassa sinne mutta hän ei päässyt sillä hän meni illalla töihin.. Tästä mulle pirunmoinen pähkäily että meenkö käymään siellä yksin vaan syömässä. En sitte mennyt sillä ois v...tannu liikaa jättää sieltä saatavia juomalippuja käyttämättä kun kerran autolla liikkeellä ois. Tosin kyllä uskon että niille muutamalle juomalipulle ois sillä löytynny helposti vastaanottaja.:) Olin sitte illalla täällä L.järven sisäpuolella kuskina..
Lauantai päivä meni enimmäkseen ihmetellessä mutta illalla kävimme kaverini kanssa syömässä Pietarsaaressa Korv Göransin grillillä josta olin paljon kuullut juttuja. Paikassa on ollut ensimmäisenä Suomessa myynnissä kebab lihaa vuonna -85, monet paikkaa vieläkin pitävät Suomen parhaana grillinä. Paikan kastiketta ja kebab lihaa useat mainostavat todella hyväksi.. Noh, omat lopulliset mielikuvat grillistä. Kebab liha oli kyllä parasta mitä olen syönnyt mutta ei siinä toki ollut mitään multimaalista eroa muihin, annos iso mutta melko hintava, kastike tavallaan hyvää mutta makuuni liian terävää/ suolaista. Eli kokonais mielikuva ruoasta hyvä, ei oo pakko lähtiä jokaviikko käymään yli 70 km:n päässä olevalla grillillä.:) Toki paikassa varmaa uudellenkin käyn jos sielläpäin satun olemaan, ja oli reissu muutoinkin mukava ajankulureissu..
Eilen Sunnuntaina käytiin samaisen kaverin kanssa Keskisellä kaupassa. Mulla oli kerrankin pitkähkö kauppalista mitä oli sieltä tarkoitus ostaa. Nyt kuitenkin ostokseni tavarapuolelta olivat aika pienet sillä en kertakaikkiaan löytänyt monia listalla olleita tavaroita..
Tänään kävin sitten S.joella ostamassa jotain listassani olleita tavaroita mitä en eilen Keskiseltä ostannut..


Ei kommentteja: