perjantai 1. kesäkuuta 2012

L.rannas

Taas tätä klassista mun tötöilyni. Muutama viikko sitten eräs tuttuni laittoi täältä viestiä että tulla vaikka joskus käymään. Alkuviikosta ajattelin että tänään vois lähteä käymään kun tänään tuli tilikin ja rahathan on ollu aika lailla kateissa autonvaihtojen takia. Viesteissä sitten maanantaina sovittiin että tänään tuun käymään. Eilen en sitten muuta tehnytkään kuin mukaan otetavia kamoja kahtelin ja odotin tätä päivää. Sitten illalla tuttavaltani tuli vesti ettei hän voikkaan nähdä. Hotellihuoneen olin silloin alkuviikosta täältä jo varannut mutta aattelin että sen tänään päivällä koitan perua, en siis varmaankaan lähtis.. Herätyskello kumminkin illalla unohtui viestin saamaisen jälkeen laittaa pois päältä herättämästä, tänäänhän mulla ei oiskaan ollut mihkään menoa. Se kellohan sitten herätti mut aamusta ja olo ei ollut mitenkään häävi kun en ollu kovin pitkästi nukkunnut. Sadepisarat hakkas ikkunapeltiin ja yritin saada uudestaan unta. En saannut. Aikani siinä pyörin ja päätin että lähempäs vaikka Jyväskylään seuraavaks yöks kun olin kumminkin itelleni lähtöä valmistellut. Nakkasin kamat autoon ja lähdin ajelemaan samantien. Aattelin että Jyväskylässä varmaan joku hotelli löytyis yöks ja että perun L.rannan varaukseni sitten puhelimitse. Ajelin, satoi, ajelin satoi... Pikkasen ennen Jyväskylää sade kumminkin lakkasi ja mielialanikin pikkasen kohentui. Arvoin sitten että kumman tekisin ensin, perumisen vai uuden varaamisen. Peruin kuitenkin onneks. Tai yrityksekshän se jäi kun puhelimessa ei saanut peruttua netistä tekemääni varausta. Koneella sen ois kyllä saanut peruttua ja läppärihän mulla oli matkassa mutta kun en varmaks tiennyt akun kestosta.. En siis perunnut huonetta Lappeenrannassa vaan oon nyt täällä.. Mutta mitäpä täällä teen, sitä en kyllä voi tietää... Karaokea vois periaatteessa illalla käydä vaikka laulamassa kun täällä ei mua ainakaan kukaan tuntis. Mutta luulenpa että sekin jää väliin kun kaupunki on mulle ihan outo, siis tulee semmonen orpo piru olo.. Hyviä puoli täällä olosta, hmmh. Nyt juuri ei oiken hyvin keksi mitään. Ei sillä ihan komia hotelli sisältä ja tää L.rantahan on yks niistä Suomen kaupungeista joissa en oo ollu yötä. Ja matkailuhan avartaa. Eiköhä tään vois justiin matkailuks laskia kun kumminkin hotellissa ollaan yötä. Oon siis kohta niin s..tanan avara.......

Siitä S.joen asunnosta missä oon majaillut tulee mulle lähtö viimeistään Heinäkuuhun mennessä, takasin siis L.järvelle liu-un. Kirsi oli tosiaan eilen kaupat siitä sopinnut. Asiasta tarkemmin tuolla linkkien Kirsin Rekousblogissa.

.........
Jälkilisäystä: Tää kokonaisuus miks nyt täällä oon johtuu aikapitkälle aivovammastani. Uskokaa pois.:) Uskon monesti kaiken minulle kerrotun turhan helposti ja en saa lopetettua aloittamaani. En siis saanut perutta tätäkään huonette vaikka koneen akku oiskin ehkä riittänyt, ja turhan helpostihan tään alkuun varasinkin. En tänään viittinny yrittääkkään perumista soiton jälk. vaan ajoin lisää yli 200km... Mulle järkevin asuinpaikka taitais olla jossain valvotussa laitoksessa missä annettais vaikka kymppi pari päivässä käyttörahaks, ja puhelin ja tietokone pitäis olla takavarikoidut. Jäis sillon nää kyseenalaisjärjelliset reissut täkemättä...
Mutta hyvää puolta, en kyllä usko että siitä on mitään iloa mutta onpa se kumminkin.:) Tässä hot.huoneessa on oma partsi,jee, en muistaakseni oo aiemmin ollu hot.huonees missä ois omaa partsia..

Ei kommentteja: