perjantai 8. kesäkuuta 2012

Vko.

Taannoin Kirsille sanoin että saatan tulla tänään L.järvelle nurtsia leikkaamaan. Aamupäivästä mulla oli kumminkin pikkasen sairas olo ja koitin soittaa etten varmaan tänään tuukkaan. Soitin, ei vastausta. Aattelin että ehkä töissä ruokatunnilla ja ei puh. mukana eikä sillä vastannu. Pätkän päästä soitin, ei vastausta. Silloin rupesin mulle tyypillistä paniikkia päässäni kehittelemään. Paniikkia rupesin luomaan siitä kun toiselle koirista, mulle läheisemmälle, oli jalasta eilen löytynny semmonen iso paise. Panikoin ja aattelin että se on jonkun vaarallisen öttisen purema je että Kirsi on nyt lääkärissä sen kans eikä sillä vastaa.. soitin vielä kerran ja ei vastausta. Lähin siis sitte L.järvelle. Sinne päästyäni tuli heti helpotus sillä senkin koiran naama oli lasissa heti tullessani..
Keksi tosiaan itselleni monesti turhaa paniikkia asioista jotka jotenkin saattaisivat liittyä minuun. Mm. koirathan oli mulla hoidossa vielä tiistaina.. Keksin varmaan sitä paniikkia itelleni koska lääkärit/ terapeutit on mulle joskus tolkuttannu asiaa ettei mulla kaikki hommat onnistu.. Ei vammani takia kaikki onnistukkaan, mutta ne joita mokailen ovat semmosia asioita jotka vaatisivat pidempää keskittymistä. Ei semmosta että mulla sen kummemmin mitä muillakaan ihmisille koira pääsis johkain ampiaispesälle huomaamatta.. Mutta turhaa paniikkia vaan itelleni luon silloin jos mulla ei oikeen oo muuten tapahtumia, vaikka sit tommosia koiruus paniikkeja. P..kele..:)
Hyvä kumminkin että L.järvellä kävin, nyt on nurtsi leikattu. Alkuun oli ihan ok olokin ja väsähtäminen tapahtui vasta kun nurtsi oli jo leikattu. .

Viikon päästä täällä jytisee.. Provinssin portit aukeaa sillon viieltä..

 Jotkut vihaa Voikukkia mutta mun puolesta net saa kasvaa. Naapureittenkin puolella niitä on tuolla niin paljon että taitas tulla ikuisuus tappelu niitä vastaan jos niistä eroon haluais..







Ei kommentteja: