keskiviikko 16. toukokuuta 2012

_-_-_-_-_

Youtubesta tuli katsottua paljonkin videoita Provinssista ja totesin että oon näyttävimmän esityksen nähnyt paikan päältä. Musiikillisesti siellä on paljonkin hyviä videoita mutta kokonaisuudessaan esitys on Rammsteinilla vaikuttavin. Varmaan senkin takia kun ihmiset olivat innoissaan koko ajan. Tänävuonnahan siellä ei oo mitään Ramsteinin kaltaista maailmalla läpeensä tunnettu multiesiintyjää. Tai onhan siellä hyviä esiintyjiä muttei tuu mieleen toista bändiä yleenäkään millä olisi yhtä vaikuttava lavashow festaritilanteessa kuin Ramsteinilla. Juuh.. Pari viikkoa sitten meinasin että pitäisköhän mun mennä sinne teltta-alueelle jos tätä asuntoa ei sillon enää oo itellä käytössä. Sitte en kuitenkaan sinne paikkaa viittinny ottaa kun mietin että se mun teltta on turhan kallis sinne paikkaan vietäväks kun jotkut muut saattais sitä pikkasen runnella kun paikalla ei ois. Ja toisaaltaan oisinpa myöskin vanhannäppi sinne alueelle.. Ja saattaahan olla että tääkin kämppä on käytössäni vielä silloin ja aah,, onhan se mukavaa vetääntyä lämpöseen kuivaan sänkyyn nukkumaan jos sataa niinkuin aika tyypillisesti Provinssissa. Mulle itelle ois melko sama vaikka täällä tänävuonna silloin sataiskin kun taitaa olla että etupäässä aikaa tulee vietettyä YleX:n teltassa sillä päälavallakaan ei oo nyt mitään "pakko" esiintyjää mulle. Tai oisin sinne varmasti sunnuntaina mennytki mm. Michael Monroeta katsoon mutta eipä mulla oo sunnuntaiks lippuukaan.


Ei kommentteja: