maanantai 17. kesäkuuta 2013

Provinssi -13



Nyt Provinssi on ohi ja siitä saldona rahanmenoa, pikkasta väsymystä, jalat kipeät ja toisessa kantapäässä iso rakko. Kuitenkin kyseisen reissun mielikuvat ovat ehdottomasti plussan puolella.
Torstaina jo S.joelle menin ja illalahan tuli sitten Provinssia etkoiltua. Tästä seurauksena ei sitten perjantaina kun Provinssi oikeasti alkoi ollut niin hirveästi jaksamista mutta kuitenkaan ei torstain kylälle meno harmita. Minään päivänä en ihan tapahtuman loppuun asti ollu kun en jaksannut mutta melkeenpä mua kiinnostavimmat esitykset tuli pitkälti nähtyä. Siitä oon myös tyytyväinen kun en telttamajoitukseen mennyt vaan olin oikeen katon alla. Säkeentyihän jalkani tän takia enemmän kun keskustassa olin ja kävelin muutaman kerran keskusta- Törnävä välin mutta sainpa ainakin nukuttua paremmin metelittömässä talossa. Ja oispa telttailussa kastunutkin pahemmin jos jo tosrstaina ois mennyt kun to-pe yöllä vettä tuli välillä aika tehokkaasti.
Esityksistä aiemmin aattelin ettei siellä mulle mitään multimääräisen hyvää oo mutta oli monet esityksetkin jälkikäteen aatellen hyviä. Hyviä näkemistäni oli mm. Kaija Koo, Ismo Alanko, J. Karjalainen, PMMP,  Children of Bodom, Danzig, Otto Grundström & Laitakaupungin orkesteri jne.. Tokihan hyvä oli myös Matti Airaksisen Parasta ennen veto ja oikeen mukava Pertti Kurikan nimipäivien esitys. Nauraa sai veet silmissä Ilari Johanssonin stand up showlle että tommosia esityksiä saa mun puolesta olla jatkossakin festareilla. Eniten esityksistä mut mukaansa tempaisi Dj Alesson esitys. Esitysys nimenomaan liikutti mua aika kovin siitä päätellen kun paita oli hiestä kostea esityksen lopussa.:)
Yhtään tappelua en alueella nähnyt mikä on hyvin kun kuitenkin useampi tuhatta ihmistä lykätään noinkin pienelle alueelle. Lisäksi kokonaisuudessaan alue/ ympäristö pysyi melko siistinä/ roskattomana. Siispä onnistunut tapahtuma.

Oli siellä muitakin..


Sieltä Alesson esiintymisestä joka oli tällevuotta mulle jotenkin villitsevin.

Ei kommentteja: