sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Nähty

Tänä jussina, mikä on vielä menoillaan oon nähnyt Scooterin ja legendaarisen Matti Nykäsen.:) Aattona ajelin yöks Himokselle ja kattelin siellä aiemmin näkemättömäni Scooterin keikan ja muita bändejä joita oon jo aiemmin nähnytkin, ajelin tänään takasin L.järvelle missä oli illalla esiintymässä mm. Matti.  Toteamus, mää oon liian vanha ja raihnenen tämmöseen elämään.... Notta tuli kumminkin kumpainen nähtyä ja joukko näitä mitkä oon aiemminkin nähny mm. Popeda, Jukka Poika, Klamydia, Yö, Apulanta jne...


Matti on hyvä... Eihän se musiikillisesti oikeesti mikään multilahjakkuus oo mutta hauska kun se tosissaan yrittää.:)

Mulla ihan ok olo. Sen takia lähin Himokselle eilen kun mulla juhlapyhäsin jos yksin kotona oon saattaa olla aika paska fiilis, mm. jouluaattona... Nyt kuitenkin semmonen fiilis että mää koen olevani ns. "korkeammalla" mitä monet muut ihmiset. Oikeen ok .:)



Ei kommentteja: