torstai 6. kesäkuuta 2013

Empä tiiä..

Viikonpäästä Seinäjoelle alkaa väkeä pikkuhiljaa vetääntyä kun Provinssi alkaa ensviikon perjantaina. Itellä ei, ainakaan vielä, oo tapahtumaan ees lippuja kun en oo paikalle menosta varma.
Mun mieli tosiaan seikkailee. Jossain vaiheessa oon aatellu että meen sinne kaikiks kolmeks päiväkää, välillä taas että käyn siellä kahtene/ yhtenä päivänä ja välillä taas etten mee sinne ollenkaan. Myös sitä oon arponnu että menisinkö sinne teltalla, vaunulla vaiko S.joelle jollekkin kyläilemään.
Ei siellä toisaaltaan oo mulle mitään pakko päästä esiintyjää että senpuoleen sama.. Yleinen festari tunnelma ois kyllä alkupuolesta parempi kuin mitä sunnuntaina kun väki alkaa olemaan pikkasen väsähtänyttä... Sunnuntaina kyllä ois parempia esiintyjiä mitä perjantaina.... P..kele, taas vaikeaa päätöksenteko mulle.:)


Mitkä tossaki vanhassa videossa on, eli Von Hertzen Brothers ja PMMP ovat perjantaina päälavalla ensimmäiset esiintyjät. Notta niittenpuolesta kyllä sama menisinkö kun V.H.B ei mua musiikillisesti oikeen kosketa ja PMMP:n oon nähny muutaman kerran aiemminkin..

Ei kommentteja: