keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Vaihto

Mullahan oli muutama viikko sitten suurta autonvaihto paniikkia. Vaihtopaniikki kuitenkin oli pari viikkoa sitten melkeen täysin laantunnut enkä nettiautoa kattellut jokavälissä. Viikko sitten isäntä kuitenkin sanoi että ehkä mun kuitenkin kannattaa vaihtaa se auto, vaikka hän vaihtoa vastaan aiemmin olikin kun mulla oli vaihtopakkomielle pahimmillaan. No täststähän seuras asiaa että pikkuhiljaa rupesin taas nettiautoa tarkemmin vilkuilemaan. Toissapäivänä sitten löysin pari vaihtoehtoa joita voisin käydä katsomassa. No toissayön nukkumiset sitten olikin aika hataria kun autot kummittili mielessä.. Toinen niistä mahdollisista vaihdokeista oli Pietarsaaressa minne tästä on matkaa alle sata km, lähin siis eilen sinne. No päälisin puolin auto vaikutti ihan hyvältä mutta luonnollsesti välirahan hinta mua pikkasen arvelutti. Tinkasin ja sitten sain luvan lähteä sillä autolla käymään täällä korjaamolla. Tulin sitten tänne korjaamolle ja kaverini sieltä kävi autolla pikku koeajolenkin tekemässä. Sieltä tuli tuomio että näitä kohtuu pieniä/ halpoja Volvolle tyypillisiä vikoja tässä on/ tulee muutama, mutta ota auto pois. Kävin sitten vaihdon tekemässä..
Auto on -03 Volvo V70 5D. Autohan on vanhin mitä mulla on ollut yli viiden vuoden sisällä ja ei se oo ulkoisestikaan yhtä hyvän näköinen mitä edelliseni. Ja ajettavuus on huomattavasti traktorimaisempaa mitä ed. autossani.... Eli hetkinen hetkinen, tulikohan mulle taas joku järjen riemuvoitto kohtaus..:) No tolla kumminkin ainakin hetken aikaa pärystellään..

Ei kommentteja: