perjantai 17. toukokuuta 2013

Kesä haisee.:)

Tai paremminki kesä nyt tuoksuu. Äskön tästä meni nopeaa yli kesän ensimmäinen ukkos-sade, ja aah, kyllä  nyt pihalla tuoksuu mahtavalle. Kesä tosiaan on muutenkin tullut, ainakin kesämökkiläiset. Päivällä kävin kylällä kaupassa ja siellä oli paljon väkeä joista suurinosa umpioutoja, ainakin osa heistä varmaankin siis kesämökkiläisiä oli. Ja olihan päivällä 24 astetta lämmintäkin.
Mää varmaan kutistun, muutoin paitsi mahan kohalta.. Tässä taannoin tilasin housut, takin ja hatun ja nehän oli suuria paikoin enemmän ja paikoin vähemmän.. Ainut juuri sopivankokoinen kohta oli housujen vyötärö ja muutenhan housut oli isot.:) Hmmh, takin ainakin palautan mutta housujen palautuksen kanssa vielä arvon kun ne oli niin mukavat vaikka yhteen lahkeeseen mun molemmat jalkani melkeen sopisivatkin.:)
Huomenna ois Vimpelissä lohikauden avajaiskisat samaisella potilla missä kisoissa oon ollut useasti aiemminkin. Viime talvikauden avajaiskisathan mulla siellä jäi väliin kun sairaaks tulin. Toissavuonna talven kisoissa siellä kyllä olin mutta olimpas silloinkin kuumeessa. Vuos sitten näissä kesän kisoissa siellä kyllä olin mutta hyvinpä heikkoa oli saaliini. Katotaan miten huomenna käy..

Ei kommentteja: