tiistai 25. joulukuuta 2012

Jouluyö

Jos toden sanotaan niin nyt taitaa olla mulla vähiten Joululta tuntunut Joulu mun elämässä. Päivällä kyllä kävin Halsualla syömässä hyvää jouluruokaa muttei siitäkään entisenkaltaista Joulun tuntua tullut.. Itseasiassa nyt on ensimmäinen Jouluyö elämässäni kun oon missään talossa yksin....

Pähkäilyjä..
Yksinäisyyttänihän tänne enimmäkseen kirjoittelen, mutta.. Jos tänne liian selvästi tunteistani kirjoitan, ajaa se todennäköisesti asiaan etten voi ikinä parisuhdetta luoda. Tai enhän tietenkään ihan tarkasti tänne oo tunteistani kirjoittanut, vaikka niistähän haluaisi jonnekkin kertoa, mutta liiankin tarkoin joskus kuitenkin...
Miespuolisen henkilön, eli minun, joka pidempää kiinnostusta kohtaansa haluaisi tulisi pitää sopiva arvoituksen muuri edessään. Eikä pitää tämmöstä s....nan blogia minne kirjoittaa julkisesti itsestään liikaa.. Tietty salamyhkäisyys ois siis oikea juttu, mutta eih, tänne mää kirjoittelen..
Tää blogi muuttaa muotoaan ja jää ehkä joskus pikkuhiljaa kokonaan pois jos alan olemaan parisuhteessa ja löydän ihmisen jolle voin paljon asioistani kertoa. Jos koko blogin kerrasta kokonaan poistan niin todennäköisesti oon tullut tulokseen etten parisuhdetta voi saavuttaa jos tätä pidän.. Ehkä mun pitäiskin muuttaa elämääni pikkasen äijemmäks niin ei tarttis yksin olla... Kykenis ees hyvin saavuttamaan takaisin syksymmän kaltaisen tilani/ omanarvontunteeseeni, niin sekin ois jo nykytilanteeseen aika hyvin.. Luulen sinnesuuntaan taas muuttuvanikin kun päivät alkaa pikkasen piteneen ja kevät alkaa koittaa.. No, en kuitenkaan ihan vielä koko blogia skippaa vaan tänne kirjoittelen, mutta ehkä se päivä tullee että kokonaan tän lopetan..
Se inkain ennusus siitä paljonpuhutusta maailmanlopusta luullakseni oikeesti tarkoitti että maailma muuttuu.. Se varmaan tarkoitti sitä että mää muutun/ mun pitää muuttua... Enhän oo lainkaan liian itsekeskeinen jos näin aattelen, että sen ajan hallitseva ihmisheimo aatteli vaan mun tulevaisuutta..:D

Kävin äskön pihalla kärsällä ja nyt siellä oli kivannäköistä kun katuvalot ovat sammuneet. Lyhdyissä/ jäälyhdyissä palavat tulet ovat aika jouluisia. Ja on täällä tuvassakin aika Jouluisen näköistä, muttei mulla oikeen hyvää Joulu tunnelmaa nyt oo...

Ja tää mun nettioperaattorin vaihto... Nykyisellä operaattorilla ei nytkään toiminnu ees piuhaa pitkin tuleva yhteys ja jouduin asenttaa edellisen operaattoirin mokkulan kun se ees jotenkin vielä pari päivää toimii..

Ja tää mun kamerankäsittely kyky nykyään, se on aika p....eestä. Hyvin oon unohtannut. Kun alkuillasta laitoin lyhdyt palamaan ja menin ottamaan pihapiiristä kuvia niin eihän kuvat onnistunnut oikeen mitenkään. En ees jaksannut muistella niitä tarkempia käsisäätöjä vaan otin kuvia automaattipuolella. No näistähän tuli toki aika hataria kun ISO arvon kamera määritteli suureks ja valotusaika oli pitkä ja käsivaralta yritin kuvata..

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla paljon hyviä, syvällisiä ajatuksia. Uskon, että moni nainen niitä arvostaa/arvostaisi....