tiistai 2. lokakuuta 2012

Valvoo

Täysikuu ei oo nukkumisiini havaittavasti vaikuttannut puoleen vuoteen. Nyt valvon vaikka täyskuu kai oli viimeyönä. Normaalistihan kuu on vaikeuttannut nukkumisiani pikkasen ennen täyttymistä muttei juuri enää näin sen pienenemään alettua.  Nimenomaan syksy- kevät välillä se on ennen haitannut nukkumisiani että sieltäkannalta valvomiseni nyt sopis kuutamoon. Tai sitten se ei oo vaikuttanut oikeesti nukkumisiini että oon vaan paljolti sattunut kyseisinä pätkinä valvomaan. Hhmmm, nyt ei kyllä oo mielessä mitään minkä pitäis valvottaa ja väsynyt oon ruumiillisestikkin kun oon fyysistäkin hommaa tehnyt...
............................
Kävin siellä akupunktiossa ja olin ainakin riittävän rentona. Siellä heräsin ja alkuun jotenkin aattelin että oon kotona. Sitten kun tajunta rupes pikkasen aukeen niin tajusin missä oon ja tuntui kuin oisin nukkunnut tosi kauan. Max. vartin oikeesti kerkesin nukkua, kyllä ne neulat siis mut jotenkin rennoks veti..

Ei kommentteja: