tiistai 4. syyskuuta 2012

Väsyttävä päivä

Aamulla Kirsi tuli ja kävin viemässä sen töihin autokorjaamon kautta. Isäntä tuli jo ennen sitä laittelemaan autokatosta. Reissultani kun tulin niin laiteltiin sitten tallia koko päivä ja iltapäivästä kävin Kirsin hekeen töistä autokorjaamolle. No eihän tossa pitäis olla mitään väsyttävää kun en mitään raskasta autokatoksen parissa tehnyt eikä autolla ajoakaan tullut kuin n. 180km, mutta oon pirun väsynyt... Äskön pitemmän aikaa päikkäreitä yritin ottaa mutta en siinäkään onnistunut, jos meen yliväsyneeksi ees nukkuminenkaan ei aina onnistu..
Usein oonkin väsähtänyt valmiiks jos aamupuolesta on jokin tietty aika sovittuna jolloin ite pitää olla toottevana. Silloin edellisen yön nukkumiset on pikkasen hataria kun aamuyöstä säpsähtelen usein että nyt mää myöhästyn, niin kävi viimeyönäkin usein. Ja myöskin toi tekeminen on mulle raskasta kun en tiedä varmaks että mitähän/ mitenhän nyt seuraavaks tehdään, sitä epätietoisuutta.. Kyllähän oon siitä autokatoksesta piirtänyt kuvat/ mitotukset mutta kun isäni haluaa tehdä erillailla ja hän tuossa lähes kaiken tekeekin, annan siis tehdä mielensä mukaan mutta tällöinhän oon ite seuraavasta vaiheesta aina epätietoinen-> mulle väsyttävää. Huomennakin oon luultavasti väsynyt kun aamulla mun pitää käydä verikokeissa, varmaan säpsähtelen taas aamuyöstä useamman kerran kun aattelen että myöhästyn. Fysioterapia mulla on S.joella vasta päivällä että helposti sitä ennen ehtis tirsat ottaa jos yönukku ei oo oikeen onnistunnut. Mutta en varmaan tohi silloin silmääni ummistaa kun pelkään että kuitenkin nukun pitkäks jos yritän hetkeks torkahtaa.

Juuh, ei makiaa mahantäyreltä.. Eilen illasta/ iltapäivästä ei väsyttännyt yhtään ja muutoinkin olin paremmassa kunnossa mitä kohta pariin kuukauteen.. Ei toisaaltaan nytkään oo yhtään sitä fyysistä kipuilua mitä tässä taannoin oli aika pahastikkin, nyt oon vaan väsynnyt..


Ei kommentteja: