tiistai 25. syyskuuta 2012

Ovi

Nyt autokatoksessa on liukuovi. Isänä tuli tänne aamusta ja tehiin se. Tai oikeammin melkeen isäntä sen teki, mun vähän pitää vielä selkää varoa. Lopputulos on ihan hyvä mutta kiskon ylätopparit joudun vaihtaa, ne ei passaa mun silmille millään muotoa kun ne valkoseks maalasin. Vaihtaisin ne heti mutta kun menee pari päivää ennenkö niitten maali kuivuu. Se valkoinen maalikin loppui kesken.. Litranhan sitä ostinkaan mutta aattelin että siitäkin jäis hiukan muualle, ei jäänny.. Noh, huomenna meen S.joella käymään fysioterapiassa että käyäämpäs taas maalikaupassa.
..................................
Epäonnistunut ruoanlaitto..:)
Hirvenlihaa tulee muutaman viikon päästä uutta ja lähiaikona oon laittannut vanhoja pakkasesta pois. Nyt semmosesta palapaisti tyyppisestä tuli liiankin hyvää ja söin kerrasta pois pitkästi yli puolet ilman mitään lisukkeita.. No onneks sitä on senverran paljon että sitä on ainakin huomiseks perunoitten yms. kanssa.

Mulla on periaatteessa pitkänaikaa ollu nukkumiset kohtuuhyviä enkä oo juuri heräillyt yöllä, tai oonhan toki heräillyt mutta oon silloin nukahtannut melko pian uudelleen. Viimeyönä heräsin ja pyöriskelin yöllä yli kaks tuntia. Siitä muistelin kun vuosi sitten mun nukkumiset oli aika p..seestä.. Sillon olin mielen kannalta hyvin rikki että siitähän nukkumisongelmat pääosin johtui. Toivottavasti kuitenkin tästä etiäppäin sais nukuttua kohtuudella, ei nyt ainakaan mieli oo samoin rikki mitä vuosi sitte..

Ei kommentteja: