keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Mitäpä tekisin...


Eilen kun olin aika masentunnut ajattelin että laittaisinko itestäni profiilin vaikka suomi24 treffipalstalle. Rupesin asiaa tarkemmin miettiin, enhän täällä ihmisiä juurikaan tapaa että siinämielessä kyllä, mutta mutta..

Profiilinihan rajaisi aika hyvin mahdolliset seuralaiset pois jos siitä ilmenis että eläkkeellä oon. En myöskään osaa lyhyesti itteeni siellä hyvin "myydä" vaan mulla on yleensä pitkät/ sekavat sepustukset. En myöskään ottais toisiin henkilöihin ensimmäisenä kontaktia, vaikka niin sielläkin periaatteessa miehen kuuluis tehä jos seuraa haluaa. Eli aika hiljaista saattais olla..
Ketä sieltä mahdollisesti tapais.. Henkilön joka on sielläkin roikkunut pitkään ja jolla ois sieltäkin tosi paljon entisiä kumppaneita, ei hyvä. Alkuhuuman jälkeen mahdollisesti asia alkais ehkä jotenkin sisälläni korpeamaan ja sittehän tulis ero ja taas oisin masentunnut.. Tai sitten, tapais tyypin joka ois vasta ex:ään eronnut ja kelpuuttais lähes kenet vaan. Eroonhan tämmönenkin luultavasti päättyis ja taas voisin olla masentunnut.. Luultavin, en tapais sieltä pian ketään, hätäinen kun oon niin luultavasti tästäkin masentuisin.. Masennus ois siis aika todennäköinen, en siis sinne profiilia laita ainakaan tänään... 

Nyt mulla on oikein hyvä mieli. S.joelle ajellessani mietin että miks mää pikkuasioilla yleensäkään itteeni masentelen. Periaatteessahan mulla on monet asiat paremmin mitä monilla muilla ihmisillä, on talo, työpaikka ei voi lähteä,  saa päättää itse tekemisistään jne.. Mun ei siis juurikaan koskaan tavis olla oikeesti masentunnut. Yksinhän kylläkin paljon oon mutta ei mua monesti mikään estäis menemästä ihmisten pariin. Voisin vaikka halutessani lähteä vieraamman kaupungin iltaelämään tipun/ kissan pyyntiin, tai taitais puumat olla mahdollisempia. Kuitenkin niin voisin halutessani tehdä eikä se muita ihmisiä haittais.. Tänään siis tosiaan aukeni mieleen että mun ei tarvi olla masentunut.. Ikävä kyllä päiväthän on kohdallani varsin erillaisia ja saatan lähipäivinä kuitenkin olla pikkasen masentunnut, silloin ehkä rustaan ilmotusta suomi24:een tms.vaikka asia saattaa vielä syvempään masennukseen johtaa..

Kävin tänään tosiaan S.joella. Kävin viemässä lehdet lehtikeräykseen.:) No en oikeesti lehtien takia sinne mennyt vaikka ne autosta siellä nakkasinkin keräyslaatikkoon, menin maalikaupoille. Vähän maalia tarvinkaan mutta Uulan maaleja ei ole täällä myytävänä ja lähin paikka missä niitä on, on S.joki. Litran purkin mun oli tarkoitus sieltä pellavaöljymaalia ostaa mutta kas, se oli loppu. Otin sitten purkin petrooliöljymaalia vaikka sen kuivumisaika onkin pitempi. Sen jälkeen rupesin kierteleen mahdollisia kauppoja jossa ois autokatokseen miettimääni liukuoveen passelit kiskorullat. Ensin semosia marketteja kierelin missä niitä ois voinnut olla mutta lopuks kävin oikeen rautakaupoissa eikä niitä ollut niissäkään. Itseasiassa ainut minkä löysin oli ensimmäisenä käymässäni Prismassa, se oli nimenomaan ainut ja kaks niitä tarvis.. Ens viikon lopuks sinne vissiin tulee niitä lisää, silloin sinne siis jos ei täältäkään rautiasta löydy.
Päivän saldo. Yheksässä kaupassa kävin enkä ostannut muuta kuin sitä maalia. Oli loppupeleis ihan mukava pörpöillä kaupoissa..

Ei kommentteja: