torstai 13. syyskuuta 2012

Harvinaista

Täällä olon aikanahan oon yleensä ollut jotenkin kipeänä/ rikki mutta nyt oon aika hyvässä kunnossa. Mullahan on ollu lonkka/ selkä rikki, pätkän aikaa läpivartalon väsyneisyyttä, silmää mustana ja nyt viimeks flunssa kuumetta. Tänään aamupuolesta kuume vielä tuntui mutta ei ainakaan jus nyt oo oikeen mitään merkittävää. Eli jännityksellä odottelua mikähän kohta mulla menee seuraavaks rikki kun mää nykyään lähes aina jostain pikkasen renajan, saattaapi kyllä se kuume vielä ruveta nousemaan...
Ehjänä fyysisesti vuoden aikana oon ollut paremmin aikoina kun mieli ei oo ollut mitenkään huippulukemissa. Viikko sitten Kuusamon reissua edeltävät päivät oli mulle mielen kannalta oikeen mukavia kun oli asiaa mitä odotti, silloinhan flunssa teki tuloaan ja silmä oli mustana. Ei ne reissupäivätkään mitään huonoja mielen kannalta ollut, mukavampia mielen kannalta kuin nyt ja reissun aikanahan mulla oli kuumetta. Nyt ei ole mitään mukavaa odotettavaa tiedossa eli sen kannalta voinkin fyysisesti kunnossa pysyä. Asioita on kyllä nyt mitä pitäis tehdä, mm. nurtsin leikkuuta, pyykkämistä, siivoilua yms., mutta ei oo mitään innostavaa odotettavaa..

Autokatosta taas värkättiin päivä isännän kans. Nyt Katoksessa on pellit katolla uudella päädyllä, vanhan huopakatto osan päällä ei vielä.. Pitäis maalata ainakin uudet seinän pätkät mutta saattaa olla että sen homman skippaan muutamaks päiväks. Voi olla että skippaan kaikki ne "pitäis" hommat ja keskitym masentamaan itteeni niin voin pysyä fyysisesti ehjänä..:)


Ei kommentteja: