lauantai 4. elokuuta 2012

lauteet

Askartelin eilen keskilaudeosan pihalla missä sen sai tehdä telineitten päällä selkä suorana. Mittailin että sen ehkä voi saada ehjänä taitettua oviaukosta. No ei se sitte ihan sopinutkaan.. Jos se ois ollut päälyosan koon suhteen vaikka kymmenen senttiä pitempi niin sen ois saanut saunaan koukattua mutta nyt suihkukaapin kulma otti vastaan. Sahasin sitten jalkaosista muutaman sentin pios ja ajattelin jatkot sen paikalla ollessa laittaa, saattaapa olla että ne jää tekemättä.. Paikalla se nyt on ja sais se pikkasen korkeammalla olla, mutta saipa siellä kuitenkin eilen saunottua.. Sinänsä lauteet tavallaan onnistui liiankin hyvin siihen suuntaan mitä lähdin hakemaan. Alkuun ajattelin että värkkään sinne lauteet mitkä sais olla pikkusen rouheen näköiset enkä halunnutkaan sinne tavallisenkaltaisia lauteita, mitkä ois kyllä ollu kokonaisuudessaan helpommat tehdä. No,  nyt ne on tosiaan rouheen näköiset.. Pikkasen ylirouheet mutta onpa ainakin itetehyn näköiset...
Kävin eilen S.joella Ilonassa siellä kutsuvieras härpätelmässä. Drinkkilippuja sieltä sai ja ruokaa siellä oli. En kuitenkaan siellä alkuillasta pitkään ollut vaan luikasin Celticin puolelle. Väki oli siellä kutsuvieras systeemissä mulle outoa ja pääsääntöisesti hyvin nuorta. Myöhemmällä menin takaisin Ilonaan ja katoin kokonaan Stigin esityksen. Toteamus, sillä ei oo mun makuun hyviä kappaleita paitsi ne jotka radiossa soi..
Tänään tulin takasin L.järvelle ja lonkka vaati taas pari toppausta matkalle. Eilinen menomatka ei vaatinut kuin yhen psähyksen/ jaloittelun..
...............................................
Täällä lihoo ja laiskistuu...
Yleisin asento mulla on lähiaikoina täällä ollut makuulla. Kyllähän lonkka lähiaikoina onkin rajoittanut asentoja mutta ei se tietenkään kaikkia käsillätekemistä ois estännyt. Oon nykyisyydessä enimmäkseen pötkötellyt vaikka en oo nukkunnutkaan. Paljon joudunkin nukkumaan pääni johdosta ja vähintään yhet päikkärit on mulle tarpeelliset tai muuten oon täysi tzombi, mutta ei sitä tarvis valvetilassa makoilla.. Mutta siitä lihomisesta.. Takuuvarmasti rupee kiloja tuleen jos syön samankaavan mukaan mitä lähiaikoina, ja myöskin teen yhtä vähän mitään kuluttavaa. Oon käynny välillä grillillä syömässä, syönnyt paljon jäätelöä ja paljon pullan/keksin puolta.. Eilen siskoni kävi ja hän leipoi käydessään pizzaa ja pullaa. Pullaa on nyt pakastimessa aika paljon mutta siinä on nykyään semmonen vaara ettei ne kauan siellä pysy kun tommoset hyvät tuntuu maistuvan liiankin hyvin. Äskön olin päikkäreillä, heräsin ilman tietoa kellosta kun päähän tuli ajatus että jäätelöauto tulee nyt. Tuli se, herättyäni kelloa katoin ja samalla sai kävellä jäätelöautolle.. Ei toisaaltaan kyllä paljon haittais vaikka mulle muutama kilo tuliskin kun mulla on paljon vaatteita jotka on pikkasen isoja. Viimevuonnahan paino putos melkeen 15kg. Menihän siinä ikäväkyllä aikapaljon lihasmasaakin ettei kaikki ollut pelkkää läskiä..

Ei kommentteja: