keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Nönnöä...

Tänäänkin ollu aika nönnö päivä kun en autollani oman päätöksen mukaan periaattees saanut ajaa. Mun päätökset ei yleensä hyvin pidäkkään, niin aattelin nyt ees sen ajelemattomuuden huomiseen asti pitää.. Oon autoon kasvannut liikaa kiinni sillä nyt olo tuntuu pikkasen alastomalta, vaikken ees välttämättä muutoinka ajelis normipäivänä. No mitä oon tehnyt tänään.. No empä oikeen mitää muuta kun ajatellut että jossain kävisin jos autoilisin. Päivällä lähin ajankuluks kävellen käymään n. kilometrin päässä olevassa kaupassa mutta kävelinkin keskustaan asti Epstorille syömään. Se oli tavallaan ihan hyvä käynti, sillä siinä ainakin meni aikaa ja tulihan siitä muutama kilometri kävelyäkin. Lihakeitto oli siellä hyvää ja se jälkiruokaleivos, aah se oli todella hyvää..
Maalainen näämmä oon. Ihmisiä oli liikkeellä kohtuu paljon, mutten puhunut useampaa sanaa kuin myyjän kanssa ja tavallaan itse jotain kommunikointia joskus haluaisinkin. Pari henkilöä joiden kanssa olen ennen puhunut tuli vastaan, mutta tervehykseks puhelut heidän kanssaankin jäi. Edes omaa kävelyäni en yhtään himmannut, niikuin mulla ois ollu muka johkain kiirettä.. Ei muillakaan ihmisillä ole kaupungissa aina kiire vaikka siltä vaikuttavatkin, toki kiireiseltä vaikutin minäkin. Eli en osaa ruveta puhelemaan jonkun puolioudon tyypin kanssa jos tulee vastaan tms.. Pikkupaikassa tulee useinmiten pätkä jonkun ihmisen kanssa puhuttua, jopa oudon, vaikkei montaa ihmistä ees käynnillä näkiskään...
Varasin huomiseks huoneen sieltä Tampereelta.. Voi kylläkin vielä olla, että varaukseni perun kun sen kerkiää huom. klo.15 asti perumaan.. Puhumattomuutta ehkä siitäki reissusta tulis, mutta saispa huomenna pätkän ajella.:)

Ei kommentteja: