perjantai 16. maaliskuuta 2012

.....

Plaah.. Se kevättää nyt jo niin selkeästi että tänään tein sen minkä oon onnistunnu tähänasti vuotta välttämään.. Elikkä menin kaattoon nettiautosta MB vitoa. Semmosia oon kattonnu itseasiassa useampana vuonna näihin aikoihin. Oon aatellu että pakettiautoon  värkkäisin sängyn ja laittaisin valopetroolilämmittimen sisälle niin siellä vois joskus kalareissuilla yms. yöpyä. Pakettiauto ois sitten muussakin käytössä kätevämpi mitä matkailuauto, ja, ja, ja..
Oikeesti net yöpymiset taitais jäädä aika vähille.. Mulla kumminkin on se iso teltta, jossa tarkenee kun sen lämmittimen sinne rehaa, ja vanha asuntovaunu.. Ja kulutuskin vitolla ois yli pari litraa/100km korkeampi  kuin nykyisellä autollani. Ei se järkiostos ois ja auton vaihossahan aina häviää...
Mutta ko haluan semmosen............ Nyt pitäis rapiat pari kuukautta saada sitkutettua vaihtamatta autoo niin ei mulla enää yleensä siinäviheessa vuotta autonvaihto haaveita ookkaan. Kyllä ne tosin sitte syksymmällä taas kohoaakin, mutta kevätaika on siltäosin vaikeampaa aikaa. Itseasiassa ne on aikalailla samoja aikoja vodesta mistä eniten pidän. Paraat ajat mielestäni vuodessa, tosin sääoloista riippuen, maaliskuun puolitavälin melkeen jussiin asti, ja syyskuu- lokakuu..

Ei kommentteja: