tiistai 14. helmikuuta 2012

--- zzz-----

En ossaa nukkuakkaan enää kunnolla.. Kaltaisellani ois unentarve pitempi kuin päätänsä loukaamattomalla ihmisellä. Jos pitää olla joissain tilanteissa kohtuu järkevä, mun pitäis olla kohtuu hyvin levännyt. Mutta ei, nukkuminenkaan ei vaan aina onnistu. Eilisen reissun ajan olin, en niin kovinkaan terävällä päällä.. Illalla kun ois voinut nukkumaan ruveta, valvoin n. kahteen asti yöllä. Aamulla sitte heräsin mulle merkittävän aikasin ennen seittämää. Monetkin aivovammaiset on vissiin unilääkkeillä tai ainakin nukahtamislääkkeillä. Mulla on vaan semmonen periaate etten mitään lääkkeitä syö, jos ei oo oikiasti pakko.. Mun kannattais ehkä vähän luistaa periaatteistani ja syödä nukahtamislääkkeitä puoliltaöin viikolla, jos nukkumista ei oo vielä kuulunut.. Mutta toisaaltaan, eipä mun tänäänkään tarvi kait olla missään mikään hirmutootteva. Ja viime viikolla mun nukkumiset oli harvinaisen hyvät, vaikka kuu paistoikin. Onnistun määkin välillä jossain, itseasiassa monessakin asiassa mutten läheskään aina.:)

Ei kommentteja: