perjantai 24. helmikuuta 2012

Mä haluisin..............

S.joelta tulin L.järvelle ja "oikasin" Keskisen kautta. Ei mulla ollu mitään ostetavaakaan, muuta kuin ruokaa.  Tavarapuolelta en ostannu mitään, eli oikeen hyvin onnistunut reissu sen puolesta. Matkalla kuuntelin mulle  tyypillisesti Tehosekoitinta, ja laulelin osassa mukana. P.joelta Tuuriin matka on hyvin mitäänsanomaton, ja sillon päähäni poksahtikin taas typerä ajatus. Kamera oli penkillä vieressäni ja mielessäni rupes pyöriin että mitähän jos laittaisin videon päälle ja koittaisin laulaa... Niinpä sitten menin tekemään.. Jännästi rupesin kameraa pikkasen jännittään, vaikka eihän sitä kukaan muu näkiskään, jos en taho.. Eli ei onnistunnu, miten ilman kameraa. Kappale on sanojen puolesta mulle hyvin tuttu, mutta tulipa siinäkin kuvauksen aikana unohusta. Nyt kuvauksen kumminkin tänne laitan. Ei mun tartte mennä karaokea laulamaan kun tarkistaa joskus täältä, että ei se laulukaan oikeen kulje.;) En ookkaan monesti karaokea laulannu, mutta saattaispa joskus tulla semmonenkin mieliteko.. Karaoken laulukaan ei niinkään helposti onnistu av:ni takia. Jos laulettavana olisi hiemenkaan oudompi kappale, en yksinkertaisesti ehdi lukea sanoja ja laulaa samalla. Sillon käy niin että laulaminen jää ja kappale on pelkkää tekstin lukemista, tai jos ns. laulan, tulee taukoja monesti, kun ei oo kerenny lukemaan niitä sanoja.. Ajoittain, varsinkin oluen juotuaan miten karaoke paikoissa yleensä käy, suun syljeneritys on niin voimakasta että lähes jatkuvasti joutuu nieleskelemään.. Muillekkin ihmisille on paree notta laitan videon tänne, enkä laula karaokea.:)
Joo, eli nyt oon tosiaan Lappajärvellä, on aika todennäköistä että saan mentyä huomenna käymään pilkillä tuolla potilla. Toivottavasti sääolot ei muuttuis ihan p....ks....


V..tu... Hävettää aika hyvin laittaa tää tänne, mutta eipä oo ekaa kertaa kun oon täällä itteeni nolannu..:)




2 kommenttia:

Mytty kirjoitti...

:) Illan piristys! Oli muuten meikälle ihan vieras biisi..

Marko kirjoitti...

Netti ehkä taas jumppas, ett en oo varma tuliko samat asiat kahesti..
Jooh,, eli toi biisi on kyllä lekendaarinen, siis mulle. Oisin ton kyllä laulannu karaokessa joskus, muttei sitä oo onneks olllu missään..:)