keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Piikitystä.

Lueskelin aikanikuluks kirjoituksiani tänne. Syyskuun alkupuolesta olin kirjoittanut että, oon varmaan pari kuukautta aika tuuliajolla... No kyllä, oon vähän vieläkin, vaikka se pari kuukautta onkin jo menny kirjoituksestani. Nykysellään melkeen kaikki ajat, mitä ajattelen jonkin asian tekemiseen/ käsittelemiseen menevän, saan ainakin tuplata. Luin taannoin jonkun kuukausihoroskoopinki, ja siinä todettiin että oon vähän hukassa joulukuun loppuun, vaikkei se ees joulukuuta käsitellytkään. Sinänsä hyvä että siinä noin todettiin, niinpä mun ei tartte asettaa itelleni liian kovia paineita saada tehtyä mitään järkeviä ratkaisuja vieläkään. Ton perusteella mun ainakin kannattaa uskoa horoskooppiin, niin pääsen helpommalla.  :)
Tänään mulla oli akupunktio. Siitä tuli mukavan rento/rauhallinen olo. Ei täällä kyllä ihan yhtä hyvä toi piikitys oo, mitä mulle kesällä Käpylän kuntoutuskeskuksessa tehtiin. Tosin, eipä se neulojen tökkiminenkään täällä yhtä kipeääkään ota. Ovat ilmeisesti ohkasempia neuloja. Kokonaisuus täälläkin kumminki ihan hyvä.
Juuh.Vettä sataa ja ne lumetkin on nyt sulanneet.. Ei oo enään lunta kuin aurausläjissä parkkipaikkojen laidoilla...

Ei kommentteja: