torstai 27. lokakuuta 2011

Paluuta menneeseen.

Lähiaikoina oon käynny tekeen "töitä" L.järven talolla ehkä vähän liiankin usein. Oon paneloinnu pikku palan seinää, pieninny puita, purkannu saunan lauteet, laittannu lattialämmitys putken saunan lattiaan, hakennu rautakaupasta sinne tavaraa ja eilen valannut sen lattian.
Eilen mun alaselkäni sen valun yhteydessä vaan pikkasen naukasi. Elikkä, ainakin nyt liikkuminen on hankalaa.. Mun pitäis ymmärtää se, että oon ihan oikeesti sairaseläkkeellä, ja syystä.. Suurin syy eläkkeellä olooni on toki mun päässä, mutta ompahan mun jalkani, selkäni ja olkapäänikin saannu semmosta tälliä, etteivät ne entiselleen ikinä palaudu. Lähiaikojen työtahti on ollu päälleni vielä kohtuullista, jos ei yhtään enempää rupiais miettimään tekemättömiä töitä, mutta siitäkin pitäis muistuttaa ihtiä, ettei mun ruppikaan enää mitä vaan kestä..
Tän asian kirjoitus tänne, on sitä ittensä muistutusta...
Huomenna mulla on onneks  OMT-fysioterapiaa, että ehkä ne siellä saa mun selkää kuntoonpäin. Toisaalta kyllä hyväkin että selkä on nyt hieman juntturissa, niin en jatkuvasti mieti niitä L.järven tuvan tekemättömiä hommia, kun ei tällä selällä oikeen mitään vois tehäkkään. Pään kannalta se on hyvä.
 Mutta ainaka tänään, ja luultavasti lähipäivinäkään en tee mitään merkittävää. Leffan, Harjunpää & pahan pappi hain tänään kaupasta, ja sitä aattelin ruveta kahtelemaan. Kyseisen kirjan luin kyllä muutama viikko takaperin, mutta onneks mulla on senverran huono muisti, että ei ehkä muista mitä seuraavaks leffassa tapahtuu..

Ei kommentteja: